Wat heeft Kinderpretpark Julianatoren gedaan, zodra dit nieuws bekend werd? Kinderpretpark Julianatoren heeft direct contact gehad met Ticketcounter over de oorzaak van het lek en de acties die Ticketcounter heeft ...
Om welke gegevens gaat het precies? Het betreft persoonsgegevens van bezoekers die in de periode voor 5 augustus 2020 zijn gebruikt bij de aankoop van online ...
Wat kan er met deze gegevens worden gedaan? Het is belangrijk dat je waakzaam bent op zgn. phishing berichten via de mail, telefoon of andere communicatiemiddelen. Ga hier ...
Wat is er precies van mij gelekt? Door onderstaand jouw e-mailadres in te vullen, kan Ticketcounter je exact vertellen (per e-mail) wat er van jou bekend is.
Wie kan er nu allemaal bij mijn gegevens? Het is helaas niet bekend bij wie de gelekte gegevens bekend zijn.
Is het mogelijk om mijn gegevens per direct te verwijderen uit de systemen? Dat is mogelijk. Stuur hiervoor een mail naar info@ticketcounter.nl en zij zullen dan de gegevens conform de Algemene verordening gegevensbescherming ...
Wat is er gedaan om dit lek te voorkomen en hoe wordt dit in de toekomst gewaarborgd? Wij vinden het erg belangrijk dat de gegevens van onze bezoekers veilig zijn. Kinderpretpark Julianatoren sluit daarom met al haar ...
Ik heb een andere vraag over de datalek dan hierboven vermeld. Kan je het antwoord op je vraag niet vinden, neem dan contact op met de servicedesk van Ticketcounter via info@ticketcounter.nl ...
Krijg ik mijn entreegeld terug als ik een jaargezinsabonnement Goud koop? Ja, mocht je aan het eind van de dag zo enthousiast zijn over ons pretpark dan kun je ter plekke ...
Wat heb je nodig voor een jaarpersoonsabonnement? Een (pas)foto. Tijdens het online bestellen van je jaarpersoonsabonnement voeg je deze toe. De foto mag ook een kopie of ...