Meest gestelde vragen

Onderstaand hebben wij de 10 meest gestelde vragen voor je op een rij gezet. Zo krijg je direct antwoord op je vraag.

1. Is het pretpark veilig voor kinderen?
De veiligheid van de kinderen staat bij ons voorop. De attracties zijn gecertificeerd en gekeurd. Het is niet mogelijk dat kinderen ongemerkt het park verlaten. Zijn er kinderen die wel het park willen verlaten, dan brengen wij je daarvan op de hoogte.

2. Op welke dagen kan er een schoolreisje geboekt worden?
Op iedere maandag tot en met vrijdag op openingsdagen tijdens seizoen 2019 zijn scholen van harte welkom, behalve op feestdagen en tijdens schoolvakanties. We willen je wel vragen je schoolreisje van tevoren te reserveren, zodat we rekening kunnen houden met jullie komst.

3. Wie kunnen er gebruik maken van het schoolreisje?
Basisscholen, BSO’s, peuterspeelzalen en kinderdagverblijven kunnen gebruik maken van het schoolreistarief.

 4. Online reserveren en betalen van jullie schoolreisje
Het schoolreisje kun je veilig en snel online reserveren en betalen. Direct na betaling kun je de e-tickets downloaden. Je kunt ook kiezen voor een betaling per factuur. De betaaltermijn hiervan is 14 dagen. Indien de schoolreis binnen de betaaltermijn valt, dient het bedrag voor de dag van de schoolreis voldaan te zijn. Na de betaling ontvang je per e-mail de e-tickets.

De consumptiebonnen voor een drankje en koffie of thee, eventuele bonnen voor een compleet arrangement en de terugkomkaartjes liggen op de dag van de schoolreis voor de contactpersoon klaar bij onze hoofdkassa.

Als het aantal personen op de dag van het schoolreisje afwijkt van het opgegeven aantal bij de online reservering, dan wordt dit bij de hoofdkassa verrekend.

4a. Kan je ook op een andere manier als online je schoolreisje reserveren?
Het is ook mogelijk om je schoolreisje telefonisch via 055-3575115 of per e-mail te reserveren en per factuur te betalen. De betaaltermijn is 14 dagen. Indien de schoolreis binnen de betaaltermijn valt, dient het bedrag voor de dag van de schoolreis voldaan te zijn. Na de betaling ontvang je per e-mail de e-tickets.

De consumptiebonnen voor een drankje en koffie of thee, eventuele bonnen voor een compleet arrangement en de terugkomkaartjes liggen op de dag van de schoolreis voor de contactpersoon klaar bij onze hoofdkassa.

Als het aantal personen op de dag van het schoolreisje afwijkt van het opgegeven aantal bij de online reservering, dan wordt dit bij de hoofdkassa verrekend.

5. Wanneer geldt de online vroegboekkorting?
De online vroegboekkorting geldt alleen bij een online boeking en betaling binnen de lopende actieperiode.

6. Waar kan ik een omroepinstallatie en EHBO-post vinden?
De omroepinstallatie en de EHBO-post vind je bij het Suikerspinhuisje tegenover de Julianatoren.

 7. Kunnen de kinderen hun jassen en tassen ergens opbergen?
Willen de kinderen hun jassen of tassen even kwijt, dan kunnen deze opgeborgen worden in één van de bagagekisten voorin Jul’s Picknickbos. Van deze kisten kun je kosteloos gebruiken maken.
De bagagekisten kunnen niet gereserveerd worden en zijn niet afsluitbaar.

8. Zijn er kluisjes aanwezig?
Er zijn kluisjes ter beschikking voor het veilig opbergen van persoonlijke of waardevolle spullen. De kluisjes vind je bij de toiletten bij de ingang van het pretpark. De kosten voor het gebruik zijn € 2,00 per keer. Koningin Juliana Toren B.V. is niet verantwoordelijk voor eventuele diefstal, schade of verlies van je bezittingen.

Let op: De kluisjes kunnen niet onbeperkt geopend en gesloten worden. Per opening/sluiting van de deur betaal je € 2,00. Bij verlies van de sleutel bedragen de kosten voor een vervangende sleutel € 5,00.

 9. Kun je ook picknicken of zelf etenswaren meenemen?
Willen jullie lekker picknicken en genieten van zelf meegebrachte etenswaren? Ga dan naar Jul’s Picknickbos, daar staan de picknicktafels voor jullie klaar.
De picknicktafels kunnen niet gereserveerd worden.

 10. Wat zijn de betaalmogelijkheden indien er wordt gekozen om op de dag van het schoolreisje te betalen bij de hoofdkassa?
De kosten van het schoolreisje kunnen bij aankomst per pin of contant betaald worden aan de hoofdkassa. De consumptiebonnen voor een drankje en koffie of thee, eventuele bonnen voor een compleet arrangement en de terugkomkaartjes liggen voor de contactpersoon klaar bij onze hoofdkassa.

Staat je vraag er niet tussen? Stel je vraag aan ons via het contactformulier. Wij beantwoorden je vragen graag.

6 redenen
6 redenen
6 redenen
6 redenen
Deel deze pagina: