FAQ Corona

Ik heb een reservering gemaakt. Kan ik deze verplaatsen?

Tickets besteld via julianatoren.nl
Verplaatsgarantie
Heb je bij de aanschaf van je tickets een verplaatsgarantie afgesloten? Dan kun je zelf onbeperkt de reserveringsdatum verplaatsen in seizoen 2021.
Verplaats hier je reservering met een verplaatsgarantie

Geen verplaatsgarantie
Heb je bij de aanschaf van je tickets geen verplaatsgarantie afgesloten? Dan kun je zelf, na het betalen van € 50,00 administratiekosten, onbeperkt de reserveringsdatum verplaatsen in seizoen 2021.
Verplaats hier je reservering zonder verplaatsgarantie

Abonnementhouders
Als abonnementhouder kun je zelf kosteloos je reservering verplaatsen.
Verplaats hier kosteloos je reservering

Tickets besteld via een actiepartner
Ben je in het bezit van tickets welke zijn aangeschaft via een actiepartner zoals bijvoorbeeld Actie van de Dag, Ticketveiling of Vakantieveilingen? Dan kun je zelf je reservering verplaatsen.
Verplaats hier je reservering

Bon, terugkomkaart of een vrijkaart
Ben je in het bezit van een vrijkaart (ere-toegangslaart), een bon voor een gratis bezoek of een terugkomkaartje? Dan kun je zelf je reservering verplaatsen.
Verplaats je reservering

Tot wanneer is Kinderpretpark Julianatoren gesloten?

Vanwege de verlenging van de landelijke lockdown is Kinderpretpark Julianatoren gesloten t/m dinsdag 18 mei 2021. We hopen je vanaf woensdag 19 mei 2021 weer te mogen verwelkomen!

Welke maatregelen heeft Kinderpretpark Julianatoren genomen i.v.m. corona?

Er is een protocol “Veilig Samen Uit” opgesteld om een hygiënisch en verantwoord 1,5 meter bezoek te garanderen.
Lees hier alles over dit protocol

Moet ik reserveren voordat ik een bezoek breng aan Kinderpretpark Julianatoren?

Om je bezoek veilig en verantwoord te laten verlopen, hanteren wen een maximum aantal bezoekers per dag. daarom vragen wij bezoekers (behalve mensen met een ticket op datum welke is aangeschaft via julianatoren.nl) voorafgaand aan hun bezoek een dag te reserveren.

Reserveer hier je bezoek

 

Dient er voor kinderen tot 2 jaar een reservering gemaakt te worden?

Voor kinderen tot 2 jaar hoeft geen reservering gemaakt te worden. Hiermee is rekening gehouden met het bepalen van de maximum capaciteit.

Ik ben in het bezit van een ticket van Kinderpretpark Julianatoren welke ik heb aangeschaft bij één van de actiepartners. Moet ik een reservering maken?

Je dient ondanks dat je een ticket hebt vooraf te reserveren op onze website.
Reserveer hier je dag

Voor overige vragen over tickets die niet zijn besteld op www.julianatoren.nl vragen wij je om contact op te nemen met de partij waar je jouw tickets hebt aangeschaft.

Ik ben in het bezit van een vrijkaart. Moet ik een reservering maken?

Je dient ondanks dat je een vrijkaart (eretoegangskaart) hebt vooraf te reserveren op onze website.
Reserveer hier je bezoek

Vanaf wanneer kan ik mijn abonnementspassen ophalen?

De abonnementspassen kunnen opgehaald worden op de dag van je reservering.

Kan ik als abonnementhouder 2021 gratis naar de partnerparken?

In verband met corona zal dit per partnerpark anders geregeld zijn. Kijk daarom voordat je het partnerpark bezoekt eerst op hun website of ze bezoekers in het bezit van een kortingsbon (van een partnerpark) toegang verlenen.

Krijg ik een compensatie voor mijn abonnement voor de periode dat Kinderpretpark Julianatoren door de Corona maatregelen gesloten is/was?

Wij beiden onze abonnementhouders graag twee compensatieregelingen aan.

Ga naar de compensatieregeling

 

Welke evenementen en shows zijn er in 2021?

Op elke openingsdag zing en dans je mee bij te gekke shows welke te zien zijn bij het showpodium (achter in het park).
Kijk hier voor meer informatie over de shows

Op dit moment is het niet bekend of er evenementen plaatsvinden in 2021.

Kan ik mijn schoolreisreservering wijzigen?

Ja, het is mogelijk om de reservering tot 2 weken voor de gereserveerde datum kosteloos te annuleren. Stuur hiervoor een e-mail naar info@julianatoren.nl.