FAQ Corona

Moet of mag je een mondkapje / mondmasker dragen?

Het gebruik van mondkapjes is toegestaan, maar niet verplicht. Het kabinet adviseert dringend om wanneer je een mondkapje draagt deze voortdurend op te houden, dus niet alleen in overdekte locaties.

Ik ben in het bezit van een vrijkaart. Is deze geldig?

Als de geldigheidsdatum nog niet verstreken is of er geen geldigheidsdatum op staat dan is de vrijkaart geldig, behalve in augustus 2020.

Ik heb een reservering gemaakt. Kan ik deze verplaatsen of annuleren?

Om je reservering te verplaatsen of te annuleren bel je naar 0900 – 111 555 0. Let op dit nummer kost € 1,40 per gesprek en is bereikbaar van 8:00 tot 17:00 uur. Houd bij het bellen naar dit nummer je reserveringsnummer bij de hand.

Welke maatregelen heeft Kinderpretpark Julianatoren genomen i.v.m. corona?

Er is een protocol “Veilig Samen Uit” opgesteld om een hygiënisch en verantwoord 1,5 meter bezoek te garanderen.
Lees hier alles over dit protocol

Moet ik reserveren voordat ik een bezoek breng aan Kinderpretpark Julianatoren?

Ja, je dient een reservering te maken via onze website. Ook wanneer je reeds in het bezit bent van een toegangskaart of een abonnement.

Ben je in het bezit van regelrecht strippen, een voucher voor een abonnement of een kortingsbon van bijvoorbeeld Diergaarde Blijdorp of de Nationale Postcode Loterij Voordeelagenda dan hoef je geen reservering te maken. Je kunt deze bonnen inleveren bij de kassa waarna je automatisch toegang hebt tot het park. Hiermee is rekening gehouden bij het bepalen van de maximum capaciteit.

Dient er voor kinderen tot 2 jaar een reservering gemaakt te worden?

Voor kinderen tot 2 jaar hoeft geen reservering gemaakt te worden. Hiermee is rekening gehouden met het bepalen van de maximum capaciteit.

Ik ben in het bezit van een regelrecht bon en/of andere kortingsbonnen. Kan ik dan een ticket kopen en online reserveren?

Je kunt de regelrecht bon en/of kortingsbon inleveren bij onze kassa. Er wordt dan automatisch online een reservering gemaakt tot het pretpark op de dag van het inleveren van de bon. Je hoeft geen reservering te maken.

Ik ben in het bezit van een ticket van Kinderpretpark Julianatoren welke ik heb aangeschaft via www.julianatoren.nl. Wat moet ik doen?

Je bent van harte welkom. Je dient ondanks dat je een ticket hebt wel vooraf te reserveren op onze website.
Reserveer hier je dag

Ik ben in het bezit van een ticket van Kinderpretpark Julianatoren welke ik heb aangeschaft bij één van de actiepartners. Wat moet ik doen?

Je bent van harte welkom. Je dient ondanks dat je een ticket hebt wel vooraf te reserveren op onze website
Reserveer hier je dag

Voor overige vragen over tickets die niet zijn besteld op www.julianatoren.nl vragen wij je om contact op te nemen met de partij waar je jouw tickets hebt aangeschaft.

Ik ben in het bezit van een vrijkaart. Kan ik ook een reservering maken?

Je kunt de vrijkaart (eretoegangskaart) inleveren bij onze kassa, behalve in augustus 2020. Er wordt dan automatisch online een reservering gemaakt tot het pretpark op de dag van het inleveren van de vrijkaart. Je hoeft geen reservering te maken. (Hiermee is rekening gehouden bij het bepalen van het maximum aantal plaatsen).

Moet ik als abonnementhouder ook van tevoren reserveren?

Ja, omdat wij ons aan strenge veiligheidsmaatregelen moeten houden, dient iedereen te reserveren voorafgaand het bezoek aan ons pretpark. Zonder reservering is het helaas niet mogelijk om je toegang te verlenen. Reserveren kan op onze website vanaf 20 mei 2020. Je hebt een mail met o.a. informatie over hoe je als abonnementhouder een reservering kunt plaatsen.

LET OP: zodra je een reservering maakt voor seizoen 2020 kun je jouw abonnement 2020 niet meer kosteloos omzetten naar seizoen 2021.

Ik ben in het bezit van een meerjarig abonnement. Hoe kan ik een reservering maken?

Mensen in het bezit van een meerjarig gezinsabonnement hoeven geen reservering te maken. Op vertoon van je (geldige) meerjarige gezinsabonnement krijg je toegang tot het pretpark. (Hiermee is rekening gehouden met het bepalen van de maximum capaciteit).

Als ik op de dag van mijn reservering niet ben geweest, kan ik daarna dan weer een nieuwe dag reserveren?

Ja, je kan dan direct weer een reservering maken.

Als ik een dag heb gereserveerd kan ik dan geen gebruik meer maken van de regeling om mijn abonnement om te zetten naar 2021?

Zodra je een reservering maakt voor seizoen 2020 kun je jouw abonnement 2020 niet meer kosteloos omzetten naar seizoen 2021.

Vanaf wanneer kan ik mijn abonnementspassen ophalen?

De abonnementspassen kunnen opgehaald worden op de dag van je reservering.

Kan ik als abonnementhouder 2020 gratis of met korting naar de partnerparken?

In verband met corona zal dit per partnerpark anders geregeld zijn. Kijk daarom voordat je het partnerpark bezoekt eerst op hun website of ze bezoekers in het bezit van een kortingsbon (van een partnerpark) toegang verlenen.

Ik heb een (gewonnen) voucher voor een abonnement. Kan ik deze inwisselen?

Ja, je kunt deze bij de kassa inwisselen voor een abonnement voor seizoen 2020 of 2021. Als je de voucher inlevert voor een abonnement voor seizoen 2020 krijg je op de dag van inleveren toegang tot het pretpark. Je hoeft geen reservering te maken.

Krijg ik een compensatie voor mijn abonnement voor de periode dat Kinderpretpark Julianatoren door de Corona maatregelen gesloten is/was?

Kinderpretpark Julianatoren heeft besloten om dit jaar haar poorten op alle dagen in september en in oktober t/m de 25e te openen. Je kunt ervoor kiezen om je abonnement 2020 te behouden en op de extra opengestelde dagen gebruik te maken van je abonnement. Je kunt er ook voor kiezen om je abonnement 2020 kosteloos om te zetten naar seizoen 2021. Wil je van het laatste gebruik maken? Geef dit dan voor 5 juni 2020 door.

LET OP: zodra je een reservering maakt voor seizoen 2020 kun je jouw abonnement 2020 niet meer kosteloos omzetten naar seizoen 2021.

Ik heb mijn abonnement nog niet geactiveerd, moet dit alsnog om in aanmerking te komen voor de regeling ‘kosteloos omzetten naar 2021’?

Ja, je dient je abonnement eerst te activeren om deze kosteloos te kunnen omzetten naar 2021.

Kan ik mijn activeringscode ook voor volgend jaar gebruiken?

Je kunt je activeringscode niet voor seizoen 2021 gebruiken.

Kan ik met mijn meerjarige abonnement gebruik maken van de regeling ‘abonnement omzetten’?

Ja, ook voor houders van een meerjarig abonnement geldt dit aanbod. Wij blokkeren op jouw verzoek seizoen 2020 en verlengen het meerjarig abonnement met één seizoen.

Wanneer ik gebruik maak van de regeling ‘abonnement omzetten’, krijg ik dan geen toegang meer in seizoen 2020?

De geldigheid van het abonnement wordt omgezet naar seizoen 2021. Dit betekent dat het abonnement dan niet meer geldig is in seizoen 2020 en je dus ook geen toegang krijgt gedurende seizoen 2020.

Komen de extra’s, waaronder de gratis en kortingspartners, ook te vervallen wanneer ik gebruik maak van de regeling ‘omzetten abonnement’?

Ja, alle toebehoren bij het abonnement 2020 komen te vervallen.

Welke extra’s zitten er bij het abonnement 2021?

Het is op dit moment nog niet bekend welke extra’s er bij het abonnement 2021 gelden. Extra’s uit het verleden geven geen garantie voor toekomstige extra’s bij het abonnement.

Welke evenementen en shows zijn er in 2021?

Op dit moment is het niet bekend of er evenementen en shows plaatsvinden in 2021.

Ik ben al in het bezit van de abonnementspas(sen). Kan ik deze gebruiken in seizoen 2021?

Ja, wanneer je je aanmeldt om gebruik te maken van de regeling ‘omzetten abonnement’, maken wij de pas ongeldig voor seizoen 2020 en maken wij deze geldig voor seizoen 2021.

Is de pas (van de kinderen) ook nog bruikbaar in 2021?

Indien de pasfoto op de pas nog gelijkenis heeft, is deze bruikbaar. Mocht u twijfelen, stuur dan een nieuwe foto naar info@julianatoren.nl o.v.v. ‘abonnement omzetten’ met je e-mailadres en de daarbij behorende voor- en achternaam van de te wijzigen pas.

Onlangs heb ik na mijn aankoop alle foto’s geüpload. Moet ik wanneer ik gebruik maak van de regeling ‘omzetten abonnement’ nieuwe foto’s uploaden?

Indien de pasfoto’s nog gelijkenis vertonen met de pashouders zijn de foto’s bruikbaar. Mocht u twijfelen, stuur dan een nieuwe foto naar info@julianatoren.nl o.v.v. ‘abonnement omzetten’ met je e-mailadres en de daarbij behorende voor- en achternaam van de te wijzigen pas.

Onlangs heb ik na mijn aankoop alle foto’s geüpload maar nog niet de abonnementspassen opgehaald. Wanneer kan ik deze passen ophalen als ik gebruik maak van de regeling ‘omzetten abonnement’?

Vanaf de start van seizoen 2021 liggen de passen voor jou/jullie klaar. Wij sturen in deze periode een e-mail ter herinnering.

Als ik gebruik maak van de regeling ‘omzetten abonnement’ en het abonnement wordt in seizoen 2021 goedkoper of duurder, wordt dit dan verrekend?

Nee. Wij zullen bij zowel negatief als positief verschil van abonnementsprijzen geen bedragen verrekenen.

Kan ik mijn schoolreisreservering wijzigen?

Ja, het is mogelijk om kosteloos de datum van het schoolreisje te wijzigen. Stuur hiervoor een e-mail naar info@julianatoren.nl. Tip: in september en oktober 2020 is Kinderpretpark Julianatoren op alle dagen geopend.