FAQ Persoonsabonnement

Krijg ik mijn entreegeld terug als ik een persoonsabonnement koop?

Ja. Mocht je aan het eind van de dag zo enthousiast zijn over ons pretpark kun je ter plekke een persoonsabonnement aanschaffen.

Wat heb je nodig voor een persoonsabonnement?

Een (pas)foto. Tijdens het online bestellen van je persoonsabonnement voeg je deze toe. De foto mag ook een kopie of een uitgesneden foto zijn, mits deze duidelijk, actueel, het formaat van een pasfoto heeft en alleen van het gezicht is.

Moet het persé een pasfoto zijn?

Nee, de foto mag ook een kopie of een uitgesneden foto zijn, maar er dient wel rekening gehouden te worden met het onderstaande:

  • De foto moet van diegene zijn die vermeld staat op het abonnement;
  • De foto moet goedgelijkend en van recente datum zijn;
  • Het volledige gezicht moet recht van voren zichtbaar zijn zodat alle kenmerken van het gezicht (kin, mond, neus, ogen en wenkbrauwen) goed zichtbaar zijn.
  • Beide ogen moeten goed zichtbaar zijn; een donkere (zonnebril)bril is niet toegestaan.
  • De foto moet scherp en niet te licht of donker zijn;
  • Het grootste deel van de foto moet gevuld zijn met het hoofd van de persoon;
  • Op de foto mag slechts 1 persoon zichtbaar zijn.

Hoe kom ik aan de bonnen voor de extra’s welke ik bij mijn abonnement krijg?

De bonnen voor de extra’s zijn vanaf de eerste openingsdag in seizoen 2021 op vertoon van je abonnement en bevestigingsmail eenmalig af te halen bij onze hoofdkassa.

Hoe krijg ik de € 5,- korting voor vriendjes en vriendinnetjes?

Op de bon voor deze extra, welke je eenmalig krijgt bij onze hoofdkassa, staat een unieke code vermeld. Met deze code kun je online tien toegangskaarten voor vriendjes en vriendinnetjes aanschaffen met € 5,- korting.

Als abonnementhouders mag ik gratis parkeren. Hoe werkt dit?

Abonnementhouders van Kinderpretpark Julianatoren parkeren altijd gratis op onze parkeerterreinen. Op vertoon van je abonnementspas bij onze hoofdkassa ontvang je per bezoek één parkeermunt.

Heb ik toegang tot evenementen in Kinderpretpark Julianatoren buiten het seizoen?

Kinderpretpark Julianatoren kan haar pretpark en/of theater (maximaal vier keer per seizoen) gedurende het seizoen verhuren aan een externe partij. Toegang op deze dagen is enkel voor genodigden. Buiten het seizoen kan het pretpark en/of theater ook aan externen worden verhuurd. De evenementen buiten het seizoen zijn enkel voor genodigden en vallen niet onder het persoonsabonnement.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt. Wat nu?

Je kunt je inloggegevens opnieuw bij ons aanvragen.

1. Ga naar www.julianatoren.nl/account-abonnement
2. Klik vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten’.
3. Vul het e-mailadres in dat bij ons bekend is

Je ontvangt vervolgens een e-mail. Klik in deze e-mail op ‘Wachtwoord instellen’ en maak een nieuw wachtwoord aan. Je kunt vervolgens inloggen op je account. Let op: Vul je een ander emailadres in dan bij ons bekend is. Dan kunnen we je helaas geen inloggegevens

toesturen. Stuur in dat geval een e-mail naar info@julianatoren.nl met daarin je naam, je geboortedatum en het e-mailadres waaraan je account gekoppeld mag worden. Dan zorgen wij ervoor dat je alsnog kunt inloggen.

Ik heb geen inloggegevens ontvangen. Wat nu?

Het kan zijn dat wij geen of een onjuist e-mailadres van je hebben. Stuur in dat geval een e- mail naar info@julianatoren.nl. Vermeld daarin je voornaam, achternaam, je geboortedatum en het e-mailadres waaraan je account gekoppeld mag worden. Wij maken je account dan in orde en sturen je je inloggegevens toe.