FAQ Persoonsabonnement

Ik ben mijn inloggegevens kwijt. Wat nu?

Je kunt je inloggegevens opnieuw bij ons aanvragen.

1. Ga naar www.julianatoren.nl/account-abonnement
2. Klik vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten’.
3. Vul het e-mailadres in dat bij ons bekend is

Je ontvangt vervolgens een e-mail. Klik in deze e-mail op ‘Wachtwoord instellen’ en maak een nieuw wachtwoord aan. Je kunt vervolgens inloggen op je account. Let op: Vul je een ander emailadres in dan bij ons bekend is. Dan kunnen we je helaas geen inloggegevens

toesturen. Stuur in dat geval een e-mail naar info@julianatoren.nl met daarin je naam, je geboortedatum en het e-mailadres waaraan je account gekoppeld mag worden. Dan zorgen wij ervoor dat je alsnog kunt inloggen.

Ik heb geen inloggegevens ontvangen. Wat nu?

Het kan zijn dat wij geen of een onjuist e-mailadres van je hebben. Stuur in dat geval een e- mail naar info@julianatoren.nl. Vermeld daarin je voornaam, achternaam, je geboortedatum en het e-mailadres waaraan je account gekoppeld mag worden. Wij maken je account dan in orde en sturen je je inloggegevens toe.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Je kunt je gegevens als volgt wijzigen:

1. Log hier in > 
2. Door op je abonnement te klikken, verschijnt er rechts een vlak waarin de mensen staan die
je bij het bestellen hebt toegevoegd aan je abonnement. De gegevens van de personen zie je door op de onderstaande afbeelding te klikken:

3. Er opent een veld met de huidige gegevens. Je kunt hier de gegevens aanpassen.
4. Klik op ‘opslaan’ om de wijzigingen op te slaan.

Hoe krijg ik de € 5,- korting voor vriendjes en vriendinnetjes?

Op het bonnenvel, welke je eenmalig krijgt bij het ophalen van je abonnement bij onze hoofdkassa, staat een unieke code vermeld. Met deze code kun je online tien toegangskaarten voor vriendjes en vriendinnetjes aanschaffen met € 5,- korting.

Ik heb de foto voor mijn abonnement 2018 online klaar gezet. Kan deze foto weer gebruikt worden?

Ja dat kan, deze foto staat nog in het systeem. Wil je deze foto’s bekijken en/of veranderen dan kan dat via de onderstaande link:
www.julianatoren.nl/account-abonnement

Wat heb je nodig voor een persoonsabonnement?

Een recente pasfoto. Indien je tijdens het online bestellen ervoor hebt gekozen om niet meteen de (pas)foto te uploaden, dan dien je dat eerst te doen alvorens je het abonnement komt ophalen bij onze hoofdkassa. Je kunt dit doen via deze link: www.julianatoren.nl/account-abonnement.
Let erop dat de foto duidelijk, actueel, het formaat van een pasfoto heeft en alleen van het gezicht is. Dit vergemakkelijkt de entree controle bij het pretpark.

Moet het per se een pasfoto zijn?

Nee, de foto mag ook een kopie of een uitgesneden foto zijn, mits deze duidelijk, actueel, het formaat van een pasfoto heeft en alleen van het gezicht is.

Vanaf wanneer zijn de extra’s geldig?

Klik hier voor de voorwaarden van alle deelnemende parken.

Geldt er een einddatum voor de korting bij andere parken?

Ja. Dit heeft te maken met de openstelling van de andere parkeren. Alle informatie staat op de achterzijde van de tegoedbonnen die je ontvangt bij het persoonsabonnement.

Krijg ik mijn entreegeld terug als ik een persoonsabonnement koop?

Ja. Mocht je aan het eind van de dag zo enthousiast zijn over ons pretpark kun je ter plekke een persoonsabonnement aanschaffen.

Heb ik toegang tot evenementen in Kinderpretpark Julianatoren buiten het seizoen?

Kinderpretpark Julianatoren kan haar pretpark en/of theater (maximaal vier keer per seizoen) gedurende het seizoen verhuren aan een externe partij. Toegang op deze dagen is enkel voor genodigden. Buiten het seizoen kan het pretpark en/of theater ook aan externen worden verhuurd. De evenementen buiten het seizoen zijn enkel voor genodigden en vallen niet onder het persoonsabonnement.