FAQ Meerjarig Gezinsabonnement

Krijg ik mijn entreegeld terug als ik een meerjarig gezinsabonnement koop?

Ja, mocht je aan het eind van de dag zo enthousiast zijn over ons pretpark dan kun je ter plekke een meerjarig gezinsabonnement aanschaffen. Dit geldt voor de entreekaarten van alle personen die op het gezinsabonnement komen te staan tot maximaal de aanschafwaarde van het meerjarig gezinsabonnement.

Wat is een meerjarig gezinsabonnement?

Een meerjarig gezinsabonnement is een abonnement voor het hele gezin ongeacht het aantal kinderen welke meerdere seizoenen geldig is. Wij kiezen dus voor één abonnement waar vader, moeder en alle kinderen op staan. Tevens mogen er 4 opa’s en oma’s gratis worden vermeld op het gezinsabonnement. Zij krijgen ook toegang tot Kinderpretpark Julianatoren maar zijn uitgesloten van de extra’s.

Wat heb je nodig voor een meerjarig gezinsabonnement?

Een geldig bewijs waaruit blijkt dat jullie één gezin vormen of op één huisadres staan ingeschreven. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:
– een trouwboekje waarin de kinderen staan bijgeschreven
– een uittreksel geboorteakte van de kinderen
– een uittreksel Basis Registratie Personen (BRP) waarop de leden van het  gezin vermeld staan
– of een zorgverzekeringspolis waarop de leden van het gezin vermeld staan.

Wat verstaan wij onder een gezin?

Eén of twee ouders/verzorgers met aantoonbaar eigen kinderen of één of twee ouders/verzorgers en kinderen die samen op één huisadres ingeschreven staan.

Hoeveel kinderen mogen er maximaal op een meerjarig gezinsabonnement?

Zolang je kunt aantonen dat het om je eigen kinderen gaat of dat de kinderen op jouw huisadres staan ingeschreven, mogen ze op het meerjarig gezinsabonnement. Je kunt dit aantonen door bijvoorbeeld een paspoort, uittreksel geboorteregister (GBA) of zorgverzekeringspolis.

Ik ben gescheiden en heb een nieuwe partner. Maar we wonen niet samen. Mag hij/zij ook op het meerjarig gezinsabonnement?

Ja, dit is mogelijk. Je nieuwe partner kan bijgevoegd worden als extra volwassen persoon. Hij/zij krijgt toegang tot Kinderpretpark Julianatoren. Echter gelden de extra’s niet. Daarvoor zou een persoonsabonnement kunnen worden aangeschaft.

Ik ben gescheiden en heb inmiddels een nieuwe partner met ook eigen kinderen, maar wij wonen niet samen. Mag mijn nieuwe partner met zijn of haar kinderen ook op mijn meerjarig gezinsabonnement?

Nee, de voorwaarde is dat jullie op één huisadres ingeschreven staan.

Ik ben gescheiden en mijn kinderen wonen bij mijn ex-partner. Hoe kan ik aantonen dat het mijn kinderen zijn?

Dat kan middels een document waaruit blijkt dat je alimentatie betaalt voor je kinderen of een zorgverzekeringspolis.

Ik heb pleegkinderen. Mogen zij ook op het meerjarig gezinsabonnement?

Ja. Als je via een officieel document kunt aantonen dat jij de zorg voor hen hebt.

Moeten de vier opa’s en oma’s zich ook legitimeren?

Nee, het enige wat wij van hen nodig hebben is een (pas)foto welke je tijdens het online bestellen toevoegt aan je meerjarig gezinsabonnement.

Mogen de opa’s en oma’s ook alleen met de kleinkinderen het pretpark in?

Ja, uiteraard mag dit (mits ze op het gezinsabonnement staan).

Moeten het persé pasfoto’s zijn?

Nee, de foto, welke je tijdens het online bestellen toevoegt aan je meerjarig gezinsabonnement, mag ook een kopie of een uitgesneden foto zijn, maar er dient wel rekening gehouden te worden met het onderstaande:

  • De foto moet van diegene zijn die vermeld staat op het abonnement;
  • De foto moet goedgelijkend en van recente datum zijn;
  • Het volledige gezicht moet recht van voren zichtbaar zijn zodat alle kenmerken van het gezicht (kin, mond, neus, ogen en wenkbrauwen) goed zichtbaar zijn.
  • Beide ogen moeten goed zichtbaar zijn; een donkere (zonnebril)bril is niet toegestaan.
  • De foto moet scherp en niet te licht of donker zijn;
  • Het grootste deel van de foto moet gevuld zijn met het hoofd van de persoon;
  • Op de foto mag slechts 1 persoon zichtbaar zijn.

Welke extra’s zitten er per seizoen bij mijn meerjarig gezinsabonnement?

Gedurende de wintermaanden worden alle extra’s bekend gemaakt van het daaropvolgende seizoen.

Hoe kom ik aan de bonnen voor de extra’s welke ik bij mijn abonnement krijg?

De bonnen voor de extra's zijn elk seizoen vanaf de eerste openingsdag op vertoon van je abonnement eenmalig af te halen bij onze hoofdkassa.

 

Hoe krijg ik de € 5,- korting voor vriendjes en vriendinnetjes?

Op de bon voor deze extra, welke je per seizoen (waarvoor je abonnement geldig is) eenmalig kunt ophalen bij onze hoofdkassa, staat een unieke code vermeld. Met deze code kun je online tien toegangskaarten voor vriendjes en vriendinnetjes aanschaffen met € 5,- korting.

Als abonnementhouders mag ik gratis parkeren. Hoe werkt dit?

Abonnementhouders van Kinderpretpark Julianatoren parkeren altijd gratis op onze parkeerterreinen. Op vertoon van je abonnementspas bij onze hoofdkassa ontvang je per bezoek één parkeermunt.

Heb ik toegang tot evenementen in Kinderpretpark Julianatoren buiten het seizoen?

Kinderpretpark Julianatoren kan haar pretpark en/of theater (maximaal twee keer per seizoen) gedurende het seizoen verhuren aan een externe partij. Toegang op deze dagen is enkel voor genodigden. Buiten het seizoen kan het pretpark en/of theater ook aan externen worden verhuurd. De evenementen buiten het seizoen zijn enkel voor genodigden en vallen niet onder het gezinsabonnement.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt. Wat nu?

Je kunt je inloggegevens opnieuw bij ons aanvragen.

1. Ga naar www.julianatoren.nl/account-abonnement
2. Klik vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten’.
3. Vul het e-mailadres in dat bij ons bekend is.

Je ontvangt vervolgens een e-mail. Klik in deze e-mail op ‘Wachtwoord instellen’ en maak een nieuw wachtwoord aan. Je kunt vervolgens inloggen op je account. Let op: Vul je een ander emailadres in dan bij ons bekend is. Dan kunnen we je helaas geen inloggegevens toesturen. Stuur in dat geval een e-mail naar info@julianatoren.nl met daarin je naam, je geboortedatum en het e-mailadres waaraan je account gekoppeld mag worden. Dan zorgen wij ervoor dat je alsnog kunt inloggen.

Staat je vraag er niet tussen? Stel je vraag aan ons via het contactformulier. Wij beantwoorden je vragen graag. Ga naar het contactformulier >

Ik heb geen inloggegevens ontvangen. Wat nu?

Het kan zijn dat wij geen of een onjuist e-mailadres van je hebben. Stuur in dat geval een e-mail naar info@julianatoren.nl. Vermeld daarin je voornaam, achternaam, je geboortedatum en het e-mailadres waaraan je account gekoppeld mag worden. Wij maken je account dan in orde en sturen je je inloggegevens toe.