FAQ Gezinsabonnement

Krijg ik mijn entreegeld terug als ik een gezinsabonnement koop?

Ja, mocht je aan het eind van de dag zo enthousiast zijn over ons pretpark dan kun je ter plekke een gezinsabonnement aanschaffen. Dit geldt voor de entreekaarten van alle personen die op het gezinsabonnement komen te staan tot maximaal de aanschafwaarde van het (meerjarig) gezinsabonnement.

Wat moet ik extra meenemen bij het verlengen van een gezinsabonnement?

Als je het gezinsabonnement hebt verlengd, dan is de geldigheid van de abonnementspassen automatisch aangepast naar seizoen 2021. Je hoeft geen nieuwe abonnementspassen op te halen bij onze hoofdkassa.

LET OP!
Indien je een wijziging hebt gemaakt in de gezinsleden dan kun je voor hem of haar een pasje ophalen bij onze hoofdkassa. Je dient het volgende mee te nemen naar onze hoofdkassa:
– de bevestigingsmail van je bestelling
– en een geldig bewijs waaruit blijkt dat jullie één gezin vormen of op één huisadres staan ingeschreven. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:
– een trouwboekje waarin de kinderen staan bijgeschreven
– een uittreksel geboorteakte van de kinderen
– een uittreksel Basis Registratie Personen (BRP) waarop de leden van het gezin vermeld staan.

Indien je een wijziging hebt gemaakt in de extra volwassenen dan kun je voor hem of haar een pasje ophalen bij onze hoofdkassa. Je dient dan het volgende mee te nemen naar onze hoofdkassa:
– de bevestigingsmail van je bestelling.

De pas van de persoon die is verwijderd van het gezinsabonnement, is alleen nog geldig in seizoen 2020.

Wat is een gezinsabonnement?

Een gezinsabonnement is één abonnement voor het hele gezin, ongeacht het aantal kinderen. Tevens mogen er maximaal 4 opa’s en oma’s gratis worden vermeld op het gezinsabonnement. Zij krijgen ook toegang tot Kinderpretpark Julianatoren maar zijn uitgesloten van de extra’s. Het gezinsabonnement is een seizoensabonnement welke alleen geldig is voor het seizoen dat je deze aanschaft. Er is een mogelijkheid om een kaart voor meerdere seizoenen aan te schaffen.

Wat heb je nodig voor een gezinsabonnement?

Een geldig bewijs waaruit blijkt dat jullie één gezin vormen of op één huisadres staan ingeschreven. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:
– een trouwboekje waarin de kinderen staan bijgeschreven
– een uittreksel geboorteakte van de kinderen
– een uittreksel Basis Registratie Personen (BRP) waarop de leden van het  gezin vermeld staan
– of een zorgverzekeringspolis waarop de leden van het gezin vermeld staan.

Wat verstaan wij onder een gezin?

Eén of twee ouders/verzorgers met aantoonbaar eigen kinderen of één of twee ouders/verzorgers en kinderen die samen op één huisadres ingeschreven staan.

Hoeveel kinderen mogen er maximaal op het gezinsabonnement?

Zolang je kunt aantonen dat het om je eigen kinderen gaat of dat de kinderen op jouw huisadres staan ingeschreven, mogen ze op het gezinsabonnement. Je kunt dit aantonen door bijvoorbeeld een paspoort, uittreksel geboorteregister (GBA) of zorgverzekeringspolis.

Ik ben gescheiden en heb een nieuwe partner. Maar we wonen niet samen. Mag hij/zij ook op het gezinsabonnement?

Dit is helaas niet mogelijk. Je nieuwe partner kan een persoonsabonnement aanschaffen.

Ik ben gescheiden en heb inmiddels een nieuwe partner met ook eigen kinderen, maar wij wonen niet samen. Mag mijn nieuwe partner met zijn of haar kinderen ook op mijn gezinsabonnement?

Nee, de voorwaarde is dat jullie op één huisadres ingeschreven staan.

Ik ben gescheiden en mijn kinderen wonen bij mijn ex-partner. Hoe kan ik aantonen dat het mijn kinderen zijn?

Dat kan middels een document waaruit blijkt dat je alimentatie betaalt voor je kinderen of een zorgverzekeringspolis.

Ik heb pleegkinderen. Mogen zij ook op het gezinsabonnement?

Ja, als je via een officieel document kunt aantonen dat jij de zorg voor hen hebt.

Moeten de vier opa’s en oma’s zich ook legitimeren?

Nee, het enige wat wij van hen nodig hebben is een (pas)foto welke je tijdens het online bestellen toevoegt aan je gezinsabonnement.

Mogen de opa’s en oma’s ook alleen met de kleinkinderen het pretpark in?

Ja, uiteraard mag dit (mist ze vermeld staan op het gezinsabonnement).

Moeten het persé (pas)foto’s zijn?

Nee, de foto, welke je tijdens het online bestellen toevoegt aan je gezinsabonnement, mag ook een kopie of een uitgesneden foto zijn, maar er dient wel rekening gehouden te worden met het onderstaande:

  • De foto moet van diegene zijn die vermeld staat op het abonnement;
  • De foto moet goedgelijkend en van recente datum zijn;
  • Het volledige gezicht moet recht van voren zichtbaar zijn zodat alle kenmerken van het gezicht (kin, mond, neus, ogen en wenkbrauwen) goed zichtbaar zijn.
  • Beide ogen moeten goed zichtbaar zijn; een donkere (zonnebril)bril is niet toegestaan.
  • De foto moet scherp en niet te licht of donker zijn;
  • Het grootste deel van de foto moet gevuld zijn met het hoofd van de persoon;
  • Op de foto mag slechts 1 persoon zichtbaar zijn.

Heb ik toegang tot evenementen in Kinderpretpark Julianatoren buiten het seizoen?

Kinderpretpark Julianatoren kan haar pretpark en/of theater (maximaal vier keer per seizoen) gedurende het seizoen verhuren aan een externe partij. Toegang op deze dagen is enkel voor genodigden. Buiten het seizoen kan het pretpark en/of theater ook aan externen worden verhuurd. De evenementen buiten het seizoen zijn enkel voor genodigden en vallen niet onder het gezinsabonnement.

Hoe kom ik aan de bonnen voor de extra’s welke ik bij mijn abonnement krijg?

De bonnen voor de extra’s zijn vanaf de eerste openingsdag in seizoen 2021 op vertoon van je abonnement en bevestigingsmail eenmalig af te halen bij onze hoofdkassa.

Hoe krijg ik de € 5,- korting voor vriendjes en vriendinnetjes?

Op de bon voor deze extra, welke je eenmalig krijgt bij onze hoofdkassa, staat een unieke code vermeld. Met deze code kun je online tien toegangskaarten voor vriendjes en vriendinnetjes aanschaffen met € 5,- korting.

Als abonnementhouders mag ik gratis parkeren. Hoe werkt dit?

Abonnementhouders van Kinderpretpark Julianatoren parkeren altijd gratis op onze parkeerterreinen. Op vertoon van je abonnementspas bij onze hoofdkassa ontvang je per bezoek één parkeermunt.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt. Wat nu?

Je kunt je inloggegevens opnieuw bij ons aanvragen.

1. Ga naar www.julianatoren.nl/account-abonnement
2. Klik vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten’.
3. Vul het e-mailadres in dat bij ons bekend is.
Je ontvangt vervolgens een e-mail. Klik in deze e-mail op ‘Wachtwoord instellen’ en maak een nieuw wachtwoord aan. Je kunt vervolgens inloggen op je account. Let op: Vul je een ander emailadres in dan bij ons bekend is. Dan kunnen we je helaas geen inloggegevens toesturen. Stuur in dat geval een e-mail naar info@julianatoren.nl met daarin je naam, je geboortedatum en het e-mailadres waaraan je account gekoppeld mag worden. Dan zorgen wij ervoor dat je alsnog kunt inloggen.

Ik heb geen inloggegevens ontvangen. Wat nu?

Het kan zijn dat wij geen of een onjuist e-mailadres van je hebben. Stuur in dat geval een e- mail naar info@julianatoren.nl. Vermeld daarin je voornaam, achternaam, je geboortedatum en het e-mailadres waaraan je account gekoppeld mag worden. Wij maken je account dan in orde en sturen je je inloggegevens toe.