FAQ Gezinsabonnement

Ik ben mijn inloggegevens kwijt. Wat nu?

Je kunt je inloggegevens opnieuw bij ons aanvragen.

1. Ga naar www.julianatoren.nl/account-abonnement
2. Klik vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten’.
3. Vul het e-mailadres in dat bij ons bekend is.
Je ontvangt vervolgens een e-mail. Klik in deze e-mail op ‘Wachtwoord instellen’ en maak een nieuw wachtwoord aan. Je kunt vervolgens inloggen op je account. Let op: Vul je een ander emailadres in dan bij ons bekend is. Dan kunnen we je helaas geen inloggegevens toesturen. Stuur in dat geval een e-mail naar info@julianatoren.nl met daarin je naam, je geboortedatum en het e-mailadres waaraan je account gekoppeld mag worden. Dan zorgen wij ervoor dat je alsnog kunt inloggen.

Ik heb geen inloggegevens ontvangen. Wat nu?

Het kan zijn dat wij geen of een onjuist e-mailadres van je hebben. Stuur in dat geval een e- mail naar info@julianatoren.nl. Vermeld daarin je voornaam, achternaam, je geboortedatum en het e-mailadres waaraan je account gekoppeld mag worden. Wij maken je account dan in orde en sturen je je inloggegevens toe.

Wat moet ik extra meenemen bij het verlengen van een gezinsabonnement?

Als je het Gezinsabonnement 2019 hebt verlengd, dien je naast de bevestigingsmail van je bestelling ook je gezinsabonnement 2019 mee te nemen bij het ophalen van het gezinsabonnement 2020.

Het verlengen van het gezinsabonnement 2020 is mogelijk in september 2019. De exacte datum wordt z.s.m. bekend gemaakt.

Wat is een gezinsabonnement?

Een gezinsabonnement is één abonnement voor het hele gezin, ongeacht het aantal kinderen. Tevens mogen er maximaal 4 extra volwassenen naar keuze gratis worden vermeld op het gezinsabonnement. Zij krijgen ook toegang tot Kinderpretpark Julianatoren maar zijn uitgesloten van de extra’s. Het gezinsabonnement is een seizoensabonnement welke alleen geldig is voor het seizoen dat je deze aanschaft. Er is een mogelijkheid om een kaart voor meerdere seizoenen aan te schaffen.

Wat heb je nodig voor een gezinsabonnement?

Een geldig bewijs waaruit blijkt dat jullie één gezin vormen of op één huisadres staan ingeschreven. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een paspoort of een trouwboekje waarin de kinderen staan bijgeschreven, uittreksel geboorteregister, een uittreksel gemeentelijke basisadministratie (GBA) of een zorgverzekeringspolis.

Wat verstaan wij onder een gezin?

Eén of twee ouders/verzorgers met aantoonbaar eigen kinderen of één of twee ouders/verzorgers en kinderen die samen op één huisadres ingeschreven staan.

Hoeveel kinderen mogen er maximaal op het gezinsabonnement?

Zolang je kunt aantonen dat het om je eigen kinderen gaat of dat de kinderen op jouw huisadres staan ingeschreven, mogen ze op het gezinsabonnement. Je kunt dit aantonen door bijvoorbeeld een paspoort, uittreksel geboorteregister (GBA) of zorgverzekeringspolis.

Ik ben gescheiden en heb een nieuwe partner. Maar we wonen niet samen. Mag hij/zij ook op het gezinsabonnement?

Ja, dit is mogelijk. Je nieuwe partner kan bijgevoegd worden als extra volwassen persoon. Hij/zij krijgt toegang tot Kinderpretpark Julianatoren. Echter gelden de extra’s niet. Daarvoor zou je een persoonsabonnement kunnen aanschaffen.

Ik ben gescheiden en heb inmiddels een nieuwe partner met ook eigen kinderen, maar wij wonen niet samen. Mag mijn nieuwe partner met zijn of haar kinderen ook op mijn gezinsabonnement?

Nee, de voorwaarde is dat jullie op één huisadres ingeschreven staan.

Ik ben gescheiden en mijn kinderen wonen bij mijn ex-partner. Hoe kan ik aantonen dat het mijn kinderen zijn?

Dat kan middels een document waaruit blijkt dat je alimentatie betaalt voor je kinderen of een zorgverzekeringspolis.

Ik heb pleegkinderen. Mogen zij ook op het gezinsabonnement?

Ja, als je via een officieel document kunt aantonen dat jij de zorg voor hen hebt.

Moeten de vier extra volwassenen zich ook legitimeren?

Nee, het enige wat wij van hen nodig hebben is een (pas)foto welke je ijdens het online bestellen toevoegt aan je gezinsabonnement.

Mogen de opa’s en oma’s ook alleen met de kleinkinderen het pretpark in?

Ja, uiteraard mag dit.

Moeten het persé (pas)foto’s zijn?

Nee, de foto, welke je tijdens het online bestellen toevoegt aan je gezinsabonnement, mag ook een kopie of een uitgesneden foto zijn, mits deze duidelijk, actueel, het formaat van een pasfoto heeft en alleen van het gezicht is.

Hoe kom ik aan het bonnenvel wat hoort bij het abonnement?

Het bonnenvel is eenmalig af te halen bij de hoofdkassa. Dit kan vanaf 12 april 2020.

Geldt er een einddatum voor de korting bij andere parken?

Ja. Dit heeft te maken met de openstelling van de andere parken. Alle informatie staat op de achterzijde van het bonnenvel die je éénmalig ontvangt bij het gezinsabonnement.

Krijg ik mijn entreegeld terug als ik een gezinsabonnement koop?

Ja, mocht je aan het eind van de dag zo enthousiast zijn over ons pretpark dan kun je ter plekke een gezinsabonnement aanschaffen. Dit geldt voor de entreekaarten van alle personen die op het gezinsabonnement komen te staan tot maximaal de aanschafwaarde van het (meerjarig) gezinsabonnement.

Heb ik toegang tot evenementen in Kinderpretpark Julianatoren buiten het seizoen?

Kinderpretpark Julianatoren kan haar pretpark en/of theater (maximaal vier keer per seizoen) gedurende het seizoen verhuren aan een externe partij. Toegang op deze dagen is enkel voor genodigden. Buiten het seizoen kan het pretpark en/of theater ook aan externen worden verhuurd. De evenementen buiten het seizoen zijn enkel voor genodigden en vallen niet onder het gezinsabonnement.

Hoe krijg ik de € 5,- korting voor vriendjes en vriendinnetjes?

Op het bonnenvel, welke je eenmalig krijgt bij het ophalen van je abonnement bij onze hoofdkassa, staat een unieke code vermeld. Met deze code kun je online tien toegangskaarten voor vriendjes en vriendinnetjes aanschaffen met € 5,- korting.