FAQ Gezinsabonnement

Wat moet ik extra meenemen bij het verlengen van een gezinsabonnement?

Gezinsabonnement verlengd van seizoen 2021 naar seizoen 2022
Als je het gezinsabonnement hebt verlengd van seizoen 2021 naar 2022, dan dien je de nieuwe abonnementspassen in seizoen 2022 op te halen bij onze hoofdkassa. Dit omdat we overstappen naar een nieuw systeem voor onze abonnementen. Met het nieuwe systeem kunnen wij de veiligheid van de gegevens nog beter waarborgen.

Je dient het volgende mee te nemen naar onze hoofdkassa:
– de bevestigingsmail van je bestelling
– en een geldig bewijs waaruit blijkt dat jullie één gezin vormen of op één huisadres staan ingeschreven. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:
– een trouwboekje waarin de kinderen staan bijgeschreven
– een uittreksel geboorteakte van de kinderen
– een uittreksel Basis Registratie Personen (BRP) waarop de leden van het gezin vermeld staan.

Gezinsabonnement verlengd van seizoen 2020 naar seizoen 2021
Als je het gezinsabonnement hebt verlengd van seizoen 2020 naar seizoen 2021, dan is de geldigheid van de abonnementspassen automatisch aangepast naar seizoen 2021. Je hoeft geen nieuwe abonnementspassen op te halen bij onze hoofdkassa.

LET OP!
Indien je een wijziging hebt gemaakt in de gezinsleden dan kun je voor hem of haar een pasje ophalen bij onze hoofdkassa. Je dient het volgende mee te nemen naar onze hoofdkassa:
– de bevestigingsmail van je bestelling
– en een geldig bewijs waaruit blijkt dat jullie één gezin vormen of op één huisadres staan ingeschreven. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:
– een trouwboekje waarin de kinderen staan bijgeschreven
– een uittreksel geboorteakte van de kinderen
– een uittreksel Basis Registratie Personen (BRP) waarop de leden van het gezin vermeld staan.

Indien je een wijziging hebt gemaakt in de extra volwassenen dan kun je voor hem of haar een pasje ophalen bij onze hoofdkassa. Je dient dan het volgende mee te nemen naar onze hoofdkassa:
– de bevestigingsmail van je bestelling.

De pas van de persoon die is verwijderd van het gezinsabonnement, is alleen nog geldig in seizoen 2020.

Wat is een gezinsabonnement?

Een gezinsabonnement is één abonnement voor het hele gezin, ongeacht het aantal kinderen. Tevens mogen er maximaal 4 opa’s en oma’s gratis worden vermeld op het gezinsabonnement. Zij krijgen ook toegang tot Kinderpretpark Julianatoren maar zijn uitgesloten van de extra’s. Het gezinsabonnement is een seizoensabonnement welke alleen geldig is voor het seizoen dat je deze aanschaft. Er is een mogelijkheid om een kaart voor meerdere seizoenen aan te schaffen.

Wat heb je nodig voor een gezinsabonnement?

Een geldig bewijs waaruit blijkt dat jullie één gezin vormen of op één huisadres staan ingeschreven. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:
– een trouwboekje waarin de kinderen staan bijgeschreven
– een uittreksel geboorteakte van de kinderen
– een uittreksel Basis Registratie Personen (BRP) waarop de leden van het  gezin vermeld staan
– of een zorgverzekeringspolis waarop de leden van het gezin vermeld staan.

Wat verstaan wij onder een gezin?

Eén of twee ouders/verzorgers met aantoonbaar eigen kinderen of één of twee ouders/verzorgers en kinderen die samen op één huisadres ingeschreven staan.

Hoeveel kinderen mogen er maximaal op het gezinsabonnement?

Zolang je kunt aantonen dat het om je eigen kinderen gaat of dat de kinderen op jouw huisadres staan ingeschreven, mogen ze op het gezinsabonnement. Je kunt dit aantonen door bijvoorbeeld een paspoort, uittreksel geboorteregister (GBA) of zorgverzekeringspolis.

Ik ben gescheiden en heb een nieuwe partner. Maar we wonen niet samen. Mag hij/zij ook op het gezinsabonnement?

Dit is helaas niet mogelijk. Je nieuwe partner kan een persoonsabonnement aanschaffen.

Ik ben gescheiden en mijn kinderen wonen bij mijn ex-partner. Hoe kan ik aantonen dat het mijn kinderen zijn?

Dat kan middels een document waaruit blijkt dat je alimentatie betaalt voor je kinderen of een zorgverzekeringspolis.

Ik heb pleegkinderen. Mogen zij ook op het gezinsabonnement?

Ja, als je via een officieel document kunt aantonen dat jij de zorg voor hen hebt.

Moeten de vier opa’s en oma’s zich ook legitimeren?

Nee, het enige wat wij van hen nodig hebben is een (pas)foto welke je tijdens het online bestellen toevoegt aan je gezinsabonnement.

Mogen de opa’s en oma’s ook alleen met de kleinkinderen het pretpark in?

Ja, uiteraard mag dit (mist ze vermeld staan op het gezinsabonnement).

Moeten het persé (pas)foto’s zijn?

Nee, de foto, welke je tijdens het online bestellen toevoegt aan je gezinsabonnement, mag ook een kopie of een uitgesneden foto zijn, maar er dient wel rekening gehouden te worden met het onderstaande:

  • De foto moet van diegene zijn die vermeld staat op het abonnement;
  • De foto moet goedgelijkend en van recente datum zijn;
  • Het volledige gezicht moet recht van voren zichtbaar zijn zodat alle kenmerken van het gezicht (kin, mond, neus, ogen en wenkbrauwen) goed zichtbaar zijn.
  • Beide ogen moeten goed zichtbaar zijn; een donkere (zonnebril)bril is niet toegestaan.
  • De foto moet scherp en niet te licht of donker zijn;
  • Het grootste deel van de foto moet gevuld zijn met het hoofd van de persoon;
  • Op de foto mag slechts 1 persoon zichtbaar zijn.

Heb ik toegang tot evenementen in Kinderpretpark Julianatoren buiten het seizoen?

Kinderpretpark Julianatoren kan haar pretpark en/of theater (maximaal vier keer per seizoen) gedurende het seizoen verhuren aan een externe partij. Toegang op deze dagen is enkel voor genodigden. Buiten het seizoen kan het pretpark en/of theater ook aan externen worden verhuurd. De evenementen buiten het seizoen zijn enkel voor genodigden en vallen niet onder het gezinsabonnement.

Als abonnementhouders mag ik gratis parkeren. Hoe werkt dit?

Abonnementhouders van Kinderpretpark Julianatoren parkeren altijd gratis op onze parkeerterreinen. Op vertoon van je abonnementspas bij onze hoofdkassa ontvang je per bezoek één parkeermunt.